🔰قوانین و شرایط استفاده🔰

📌ثبت سفارش در هر زمانی از وبسایت بی یو بیست به منزله پذیرفتن تمام قوانین و شرایط سایت است.


1️⃣ ساعات کاری

🔶 ساعت کاری فروشگاه از ساعت ده صبح الی ده شب می باشد و در این ساعات اکانت تحویل داده می شود .
🔶 در تایم های غیر کاری از تماس تلفنی خوداری فرمایید و تنها از پیام استفاده کنید در اسرع وقت پاسخگو هستیم.

2️⃣ تحویل سفارش

📌 اکانت
🔶 بعد از ثبت سفارش اکانت از ۳۰ ثانیه تا ۴۸ ساعت در داخل پنل کاربری برای شما ارسال می شود.
🔶 جهت دریافت اکانت خود حتما در ابتدا قسمت ( آموزش وارد کردن اکانت) را با دقت مطالعه کنید.
🔶 خرید های محصولات دانلودی به جز اینکه از طریق ایمیل لینک را دریافت می نمایید می توانید از طریق  پنل کاربری بخش سفارش نیز آن را مشاهده نمایید.
📌 فیزیکی
🔶 در صورت خرید محصولات فیزیکی با توجه به مشکلات ارسال و ممنوعیت های اعمال شده از  طرف اداره پست ارسال با کمی تاخیر صورت می گیرد و شماره بارنامه برای شما ارسال می شود.

 3️⃣ مدیریت و گارانتی

🔶 مالکیت و مدیریت تمام اکانت بر عهده فروشگاه بی یو بیست است و خرید یک ظرفیت (هرظرفیتی) توسط مشتری به معنای مالکیت کامل اکانت نیست بلکه به معنای خریداری حق استفاده از آپشن های ظرفیت مورد نظر است بنا بر این عوض کردن مشخصات اعم از ایمیل و پسورد (فعال کردن کد استپ۲)و مشخصات فردی خلاف قوانین فروشگاه است و در صورت انجام این کار بدون هماهنگی با پشتیبانی (موارد خاص)تمام اکانت های خریداری شده توسط فرد متخلف تا حل شدن مسئله به حالت تعلیق در می اید و از گارانتی خارج می شود.
🔶 مدیریت بین ظرفیت ها به عهده فروشگاه است ودر صورت ایجاد هرگونه مشکل فقط باید به فروشگاه اطلاع داده شود و از اقدام شخصی برای رفع مشکل خود داری شود.
🔶 اکانت های ظرفیت یک دارای ۲۴ ساعت گارانتی و مهلت دانلود هستند و بعد از زمان مقرر شده فروشگاه مسئولیتی در قبال قفل شدن اکانت ندارد (فقط ظرفیت یک).
🔶 تمام اکانت ها(ظرفیت دو و سه) با ثبات قوانین سونی دارای گارانتی مادام العمر هستند ولی در صورت تغییر قوانین سونی یا اتفاقات سیاسی مثل طرح سیانت از اینترنت و…فروشگاه مسئولیتی در قبال اکانت های قانونی ندارد.
🔶 فروشگاه ازاد است مشخصات تمام اکانت ها رو به دلایل خاص تغییر دهد و اگر اکانت شما شامل گارانتی باشد مشخصات جدید به شما تحویل داده می شود.
🔶 در صورت قطع یا فیلتر شدن سرورهای بازی ها توسط خوده شرکت بازی سازی یا کمیته فیلترینگ جمهوری اسلامی فروشگاه مسئولیتی در قبال پشتیبانی اکانت ها ندارد.
🔶 پاک شدن هر چتی در هر پلتفرمی خلاف قوانین است و در صورت پاک شدن چت فروش اکانت از گارانتی خارج می شود.
🔶 خرید اکانت از فروشگاه پی فور گیم فقط از طریق وب سایت bu20.ir و کانال تلگرامی bu20.ir نجام میشود و در غیر این صورت فروشگاه مسئولیتی در قبال اکانت خریداری شده شما ندارد.

4️⃣ مالی

📌 لغو سفارش و زمان واریزی
🔶 در صورت منصرف شدن از خرید بعد از پرداخت و قبل از دریافت اکانت مبلغ ۵۰ هزار تومان از مبلغ پرداختی به عنوان خسارت کسر خواهد شد و مبلغ بین ۲۴ ساعت تا ۷ روز کاری برگشت داده می شود (در مورد کالاهای فیزیکی بعد از خرید امکان بازگشت وجه وجود نخواهد داشت).
🔶 در صورت بروز هر گونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی اکانت ها و یا کالاهای موجود در سایت بی یو بیست حق بلااثر نمودن سفارش انجام شده توسط مشتری برای فروشگاه محفوظ است و فروشگاه در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده واریز می نماید و مشتری با ثبت سفارش میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
🔶 واریز و برگشت وجه نیازمند احراز هویت است و در مرحله اول باید نام صاحب کارت با نام صاحب کارت خریدار از سایت مطابقت داشته باشد.
🔶 تمام واریزی از ۲۴ ساعت تا ۷ روز کاری کاری انجام میشه (فقط در مواقع خاص تا ۷ روز).
🔶 حق فروشگاه در کنسل کردن سفارش و استرداد مبلغ طی ۲۴ ساعت محفوظ است.
📌 فروش مجدد
🔶 فروشگاه موظف به خرید مجدد هر اکانت نیست و باز خرید اکانت مستلزم تایید فروشگاه می باشد.
🔶 براورد قیمت خرید مجددبازی ها توسط فروشگاه انجام میشه که وابسته به شرایط فروش بازی و قیمت دلار به مشتری گزارش داده میشه و در صورت عدم پذیرفتن توسط مشتری اکانت در لیست انتظار فروش قرار داده میشه.
🔶 فروشگاه اکانت هایی رو که از‌گارانتی خارج شدند باز خرید نمی کند.

5️⃣ تخلفات

🔶 ظرفیت دو و یک بعد از انجام عملیات (اکتیو یا انیبل ) باید از اکانت ساین اوت کرده و در یوزر های شخصی خود از بازی استفاده کند و این ساین اوت کردن به معنای عدم دسترسی به بازی نیست.در صورت عدم ساین اوت کردن و عدم توجه به تذکر های پشتیبانی تخلف محسوب می شوداکانت از گارانتی خارج خواهد شد.
🔶 ظرفیت سوم باید در یوزر اصلی اکانت ازبازی استفاده کند و حتما دی اکتیوباشد و درصورت عدم رعایت این موضوع و عدم توجه به تذکر های پشتیبانی اکانت از گارانتی خارج می شود و هیچ هزینه ای عودت داده نمی شود.
🔶 استفاده از اپشن‌ها و کوین های درون برنامه ای ظرفیت سه توسط ظرفیت های دیگر تخلف محسوب می شود و فرد متخلف موظف به پرداخت ضرر و زیان است.

🔶 ظرفیت دو موظف است در مواقع نیاز به همکاری هنگام فروش ظرفیت یک با فروشگاه همکاری کند و در صورت عدم پاسخگویی تا ۴۸ ساعت توسط ظرفیت دو اکانت از گارانتی خارج می شود .